PROGRAM TERKINI :-

Jika anda berminat menjadi USAHAWAN HIDROPONIK-AGROPRENEUR , sila hubungi kami untuk maklumat lanjut.

Nantikan program 2009 terhebat dari kami...(pihak syarikat sedang update)

Harga Hidroponik Set

7:11 AM Edit This 88 Comments »
Peralatan Hidroponik Bagi 10kali Tuaian



Tanaman Hidroponik
Keseluruhan Harga = RM47.60

PROMOSI...

1 Set Hidroponik = RM40.00 sahaja!!


Baja bg 10kali gunaan
RM15.00


Takung Hidroponik
RM15.00


Penutup Polystreen
RM9.00


Cawan Penyukat
RM0.60


8 Bakul Media
RM3.00


Benang
RM2.00

2 Jenis Benih
RM3.00

Percuma!!!



Percuma seekor ikan dengan setiap pembelian hidroponik set...
Percaya atau Tidak??
Ikan boleh hidup dalam air bancuhan baja Kazz TANPA pam oksigen dan
anti klorin.Ini bagus bagi mengelakkan masalah jentik-jentik.

88 comments:

Aina Zali said...

Hi..Saya baru nak mencuba sistem ni. Harga ni termasuk penghantaran ke? Saya tinggal di klang.

Anonymous said...

hai saya berminat sila emailkan kepada saya no akaun di rahmad_3519@hotmail.com

tHE kimUtAkUyA HEart fLowEr said...

Saya berminat nak tempah...emailkn saya cara pembayaran n tempahan...mtakuyaice@gmail.com

Unknown said...

Email kan saya cara pembayaran ke oraityoo@gmail.com tq.

Anonymous said...

saya pun mahu juga..emelkan pada saya di mohdfadhli4082@gmail.com

Anonymous said...

Emelkan urusan pembelian kpd saya di az8739@gmail.com

Anonymous said...

email detail untuk tempahan utk saya goldbellyda@gmail.com

Anonymous said...

hai, nak tanya harga masih RM40 ker? email saya detail n cara nak buat belian. Berminat.
sue82_aquag@yahoo.com

adam said...

saya berminat untuk mencuba. tapi x tau mcm mana caranya untuk mendapakan set ini. boleh emailkan detail dan cara pembayaran di. adambahari@rocketmail.com

Unknown said...

Saya juga ingin membelinya. Sila emailkan butiran utk pembelian ke abazlan84@gmail.com

Anonymous said...

Tolong emailkan details untuk saya juga @ onenyrone@gmail.com
Sy ingin....

Aslina said...

Saya berminat utk mencuba. Boleh emailkan butiran utk pembelian di nurul_aslina@yahoo.com.

TQ

Anonymous said...

Tlg emailkan butiran utk pembelian set hidroponik untuk saya juga di has_abady@yahoo.com. utk makluman sy tinggal di kuantan. tqvm.

Anonymous said...

Tlg emailkan butiran utk pembelian set hidroponik untuk saya juga di zal_2385@yahoo.com.my utk makluman sy tinggal di alor star

Anonymous said...

Sy berminat. How to order? Pls email norliamohdnor@yahoo.com. Tks.

Anonymous said...

Sy berminat.cmner nk order.email nnuroll@yahoo.com.my

Anonymous said...

salam..saya berminat nak beli set ni..emailkan detail lbih lanjut bole?including postage skali..
tiqa_pooh91@yahoo.com

Anonymous said...

1hi there ... saya berminat nak tempeh. blh emailkan maklumat berkaitan cara tempahan, bayaran dan postage ke supphiereblues@yahoo.com. tq

aisyah said...

Say berminat utk tempah , boleh emailkan borang tempah ke email saya jmanpis @gmail .com

tHE kimUtAkUyA HEart fLowEr said...

Saya berminat utk tempah.emailkn saya cara tempahan n pembayaran mtakuyaice@gmail.com

Unknown said...

Sy berminat..sy nk beli dlm 10-20 ade diskaun lgi x??boleh x pm sy??fatinnabilahuzaini@yahoo.com

Unknown said...

Hi, saya berminat nak beli set ni untuk tanaman di rumah. Email saya di sasaboutique.85@gmail.com. Thanks.

Anonymous said...

saya berminat.. pls email norlydialina.ithnin@gmail.com

Anonymous said...

Saya berminat..tolong email mnaimnasir@yahoo.com

Anonymous said...

saya berminat...emailkan cara pembelian di msyb_91@yahoo.com.my

Unknown said...

Assalam... ada lg x promosi jualan set hidroponik ni... lama dah cari

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

hi.I want to try plz email detail to sharmiakash@gmail.com

Unknown said...

saya berminat..email saya/whatsup: 0134210726

Suria Winter Collections - Used said...

Saya nk beli baja 3 pak. Email daya tuansuriana.tuanmat@yahoo.com

Unknown said...

Camne Sy nak dptkn set hidrophonik ni .... sy tinggal di Kajang ..... any info pls sent to my email fyedahadi@gmail.com. tq

Anonymous said...

blh email sy detail n harga terkini? sy berminat..kurnia_01@yahoo.com

Anonymous said...

Mahalnye... I custom made my own set. Bakul Hydroponik RM6, Polistren Rm4 self made the holes. Bakul medium i use the sample coffee cup which used for promote drinks 50pcs at mall RM4. Kapas Rm5 and Benih 1pek RM3.Baja Hydroponik RM12. Total cost RM29. Just make yr own rather than waste money.

Anonymous said...

Komen kt atas ni stupid
suka condem bizz other people
admin blog ni bizz,musti la kne ambk untg,
ko rasa nk diy ke apa ke
sukati kau la
xpayh rosak atau kondem bizz org
xpn ko wt blog sndri n jual produk ko yg ko ckp murah tu..
Suck!!
Ak cume sokng pe yg admin jual je

ZubaidahMadil said...

As salam..
Email saya :nuruljasmine1982@gmail.com
Bagaimana saya boleh dptkan set tersebut..

Anonymous said...

Saya berminat untuk mendapatkan set hidroponik ini untuk my sist at Kota Kinabalu sabah. Tolong email ke wiesa.jass@gmail.com details n harga untuk penghantaran ke sabah. I'm a serious buyer. Thanks

Anonymous said...

Salam,
Saya berminta untuk membeli set tanaman hidroponik ..
Sila email saya cara pembelian ..
izzat.vantagefive@gmail.com

Anonymous said...

Salam,
Saya berminta untuk membeli set tanaman hidroponik ..
Sila email saya cara pembelian ..
izzat.vantagefive@gmail.com

Anonymous said...

email kan butiran. saya nak beli.
zaan4ever97@gmail.com

Shuhaida said...

Ada jual lagi x set ni? Saya nak pos ke kedah. email sy shuhaida767@gmail.com

sms/whatsapp +60142685184

Anonymous said...

saya berminat dengan set ini. pos ke sabah. email address wfq2097@yahoo.com

amrisime said...

Saya berminat nak beli. Email saya amrisime@yahoo.com

Unknown said...

saya berminat sangat nak kan set ni..email saya norr@upm.edu.my

Anonymous said...

Boleh email detail ke alfatehresource@gmail.com

Anonymous said...

just share..
actually sy br g MAHA kat serdang..diorang ada jual kat sana kat laman utama kalau x silap..satu set rm50..kat laman tiba 2 pun ada rm40 tp guna kapas n baja berbeza..sapa yg area berhampiran bleh la cari kat sana..sbb sy pn dh setahun tinggalkan email kat sini tp still x de jawapan

Anonymous said...

sy berminat untuk set ni. boleh email saya mohamadsafwanisa@gmail.com

Anonymous said...

saya berminat hendak membeli set ini. email teqa359@yahoo.com

Anonymous said...

hye sy nk mencuba set ni...email ke gedegangg@gmail.com

Emylda7 said...

saya berminat set ini email: amelda.allen937@gmail.com

Emylda7 said...

saya berminat set ini email: amelda.allen937@gmail.com

Anonymous said...

saya berminat untuk membeli set hidroponik untuk keperluan pembelajaran pelajar saya di sekolah,..boleh bg detail pembelian kepada saya di hafis_upm@yahoo.com

Unknown said...

Sy berminat set ini. Email sy :
hafizahtaib88 @gmail.com

Unknown said...

Sy berminat set ini. Email sy :
hafizahtaib88 @gmail.com

carlz said...

Berminat nak beli 2 set peralatan hidroponik.

carlz said...

Berminat nak beli 2 set peralatan hidroponik.

carlz said...

Berminat nak beli 2 set peralatan hidroponik.

Anonymous said...

Saya ingin membeli set tersebut. Sy tggal di perak. Boleh encik email cara untuk membeli.
Emai sy ina_com8@yahoo.co.uk

itsupport said...

saya berminat untuk membuat pertanian menggunakan kaedah hidroponik. akan tetapi ingin saya tahu, adakan cuaca atau suhu sekeliling akan mempengaruhi penanaman hidroponik ini?. sy ingin tahu cara atau kaedah rumah hidroponik ada tak pihak en. boler menceritakan set rumah untuk saya buat hidroponik sekiranya suhu sekeliling di rumah saya tidak sesuai untuk hidroponik. email kan kepada sy jawapan kepada persoalan sy ini di email akaun saya botakara2@gmail.com.


sebarang jawapan amatlah saya hargai, dan saya akhiri kata2 saya dengan terima kasih.

Yowaza said...

Saya ingin membeli nya di kaw alor setar dan kawasan sekitarnya mintak no tel
ezam
Ezam_elias@yahoo.com.sg
0134430767

Sakira said...

Saya di taiping nak beli tlg email saya agq3648@hotmail.com

Anonymous said...

saya tggl di Ipoh
email pada sy fido_dido369@yahoo.com hrga dan kos penghantran

Unknown said...

Sy tinggal d Rawang. email pada sy zamzurib@gmail.com hrga dan kos penghantran

Reply

Salhawati Yusof said...

Sy tinggal d nilai. Pls email kat sallsyus@gmail.com

Gil88 said...

hello sy berminat dengan tanaman Hidroponik ni.. sy nak beli set percubaan ni. boleh Email dgn sy. ergil88@gmail.com

Anonymous said...

Salam, saya berminat dengan set hidroponik. Email saya maslynama@gmail.com

Unknown said...

cuba ko kasi tau dlu macam mana mau dapat tu barang2..panat sudah sia mau cari2..ko kasi email sia sna hedwigkudin@hotmail.com. kasi email sya capat2

Unknown said...

Masih ada jual ke? asanscott10@gmail.com

Unknown said...

Masih ada jual ke? asanscott10@gmail.com

Unknown said...

Email saya syedsaifuddin30@gmail.com

Unknown said...

Email saya syedsaifuddin30@gmail.com

termidhi said...

Sy nk beli set tu. Pls email sy termidhi_swiftborders@yahoo.com

Unknown said...

saya berminat... minta email ke rasyidi88.rr@gmail. com

Unknown said...

saya berminat... minta email ke rasyidi88.rr@gmail. com

Unknown said...

Assalamualaikum..
Saya berminat dengan tanaman ini. masih ada harga set tu rm 40.00? Saya nak beli. email saya zaini5620@gmail.com
tqvm

Unknown said...

saya minat nak beli,masih harga samakah. macammana nak byr.tq.

Unknown said...

Berminat..tolg email detail..fazillahmdzain@yahoo.com

Unknown said...

Berminat..tolg email detail..fazillahmdzain@yahoo.com

nellyerosta said...

Hi sy berminat nak beli tolong email detail nelly.erosta83@gmail.com

Unknown said...

Saya berminat, tolong e-mail detail kelengkapan dan harga. rosdi77.flm.pdg@gmail.com

Anonymous said...

hai...sy berminat untuk memulakan set hidroponik ni...
tolong emel detail kelengkapan dan harga

mohdtarmizimusa@ymail.com

t.q

Unknown said...

Assalam..saya nak beli set hidropknik.nyatakan harga dan cara pembayaran ke emel faizanisya@gmail.com

mohamad noor said...

tlg email cara2 belian
matnoqazizan@gmail.com

Unknown said...

Salam. Saya nak beli set hydroponik. Boleh tolong email cara2 ke zainabhasnatul@yahoo.com

Syllra said...

Saya berminat...tolong bagitahu details...dari ipoh...email ke ir.azfar_azreen@ymail.com

Majid said...

Salam
Please advise me where can I buy ( Bakul Media )( Net cup hydroponic ) in Kuala Lumpur ?
Thanks Majid Email : bagherianmajid@yahoo.com

Unknown said...

assalamualaikum..
nk satu set hidroponik..blh ke
0184719567

mann said...

Sy nak beli 1 set. Berapa harga trmasuk penghantaran n bagaimana cara pembayaran. Terima kasih

mantera (m.s.b.m) said...

ada lagi x.. sya Berminat dgan tanaman hidroponik.. boleh pos area kedah kedah alor setar.
ni wasap sya www.wasap.my/601126254484